Partime Job

Thursday 22 March 2012

Rihanna mahu gemuk?


Jika kebanyakan selebriti memilih untuk kekal langsing, namun berbeza pula dengan pelantun lagu Umbrella, ini.

Rihanna, mencuba sedaya upaya untuk menaikkan berat badannya namun sehingga kini masih belum berjaya. Sebaliknya berat badannya semakin menurun tanpa disedari.

Kata kekasih Chris Brown ini, dia ingin menambah berat badan untuk kelihatan lebih berisi agar menampakkan dirinya lebih seksi.

“Saya dah cuba, tapi gagal. Saya sendiri tidak tahu kenapa terlalu sukar untuk menambah berat badan. Lagipun, badan sahaja yang semakin kurus ini menampakkan bentuk badan yang tidak cantik.

“Semuanya kelihatan longgar, begitu juga bentuk payu dara saya yang semakin mengecil, ia sangat memalukan! Ramai menyangka saya tidak makan. Tapi saya sebenarnya sudah banyak makan. Walau tengah malam sekalipun, saya masih menikmati Mc Donalds dan aiskrim,” katanya yang mengakui menghadapi masalah dalam pemakanan.

sumber : sinarharian

No comments: