Partime Job

There was an error in this gadget

Wednesday, 28 March 2012

Makan, jual daging rakan

MOSCOW: Seorang lelaki Russia membunuh dan memakan mayat rakan minumnya, selepas dia dan rakan yang lain kehabisan makanan dalam satu pesta arak.

Lelaki itu kemudian menjual lebihan mayat rakannya itu di pasar dengan mengatakan ia daging babi.


Lelaki itu, 35, mengaku menikam rakan minumnya yang berusia 41 tahun itu hingga mati sebelum melapah, memasak dan makan mayat mangsa.

Keesokan harinya, lelaki itu membawa lebihan daging ke pasar tempatan di Pulau Russky, Vladivostok dan menjual lebihan mayat mangsa. Seorang lelaki tempatan membeli “daging” itu dan memasaknya tetapi merasa loya dengan baunya.


Jurucakap polis, Avrora Rimskaya, berkata ketika memasak “daging” itu, lelaki itu berkata, baunya berlainan dengan daging babi yang pernah dimakannya.


Walaupun demikian, lelaki itu tetap memakan daging yang dimasak dan rasanya juga berlainan.

Dia membawa daging itu kepada seorang pakar yang kemudian mengesahkan ia bukan daging babi.


Lelaki terbabit membawa daging berkenaan ke balai polis.

Anggota polis menyerbu rumah lelaki yang menjual mayat itu dan suspek kemudian mengaku membunuh dan memakan mayat rakannya.


“Kami kehabisan makanan untuk dimakan bersama vodka,” katanya kepada polis.


Angota polis menemui kepala manusia di dalam peti sejuknya. Bahagian tubuh yang lain disimpan di pondok menyimpan kelengkapan taman.


Avrora berkata lelaki itu kini ditahan.


Katanya lagi, ada dua pembeli yang membeli daging manusia itu tetapi tidak membuat aduan kepada polis.


Dalam satu kes lain, juga di Russia, seorang pembunuh bersiri yang memakan hati mangsanya, mengaku melakukan beberapa pembunuhan. Suspek itu pada mulanya disoal siasat oleh polis kerana disyaki merompak.


Aleksandr Bychkov, 24, dari Penza di tengah Russia, ditahan kerana cuba merompak kedai menjual barang perkakasan rumah. - DM.

No comments: