Partime Job

There was an error in this gadget

Thursday, 16 February 2012

Terung Goreng Telur


Senang jer masak terung ni.. Saper yang takda masa nak masak berat bleh cuba resepi ni.. Rasanya ramai yang tau buat kan?

Mula2 potong terung bulat-bulat. Then pukul telur bersama garam n sedikit lada sulah atau lada hitam sket.. Agak-agak la yer.. ikut citarasa sendiri.. Tapi jangan pukul telur sampai kembang sangat pulak.. Then.. masukkan terung ke dalam kuali yang telah dipanaskan minyaknya untuk menggoreng.. Goreng ler sampai masak.. (^_^) Selamat Mencuba (^_^)



3 comments:

faa.rosli said...

memang simple! tapi kalo faa buat, faa mkn telor je..sebab faa xbeberapa minat terung..hihi

munna said...

munna kalau terung suka makan yg di bakar cicah dgn kicap pedas je...

Puteri Salju said...

hehe... puteri tak minat juga.. tp bila mkn sedap lak rasa mcm kacang..