Partime Job

There was an error in this gadget

Tuesday, 3 May 2011

Kesian Anak Mama.. Mama Minta Maaf yer.....

 Sabtu(30 April 2011) baru-baru nie.. Disebabkan dah lama tak bawa anak berjalan..
kebetulan balik Kuantan, bawalah anak-anak p jom heboh..
Budak2 nie suker lah.. Sampai jerk jom heboh ambil gambo jap..

Pastuh kononnya nak p pusing2 dulu kat jom heboh... Jalan punya jalan.. smp separuh padang.. mama dah start pitam.. huhu.. Papa pun kata.. jom ler balik.. mama tak sihat.. uhuk.. uhukk..
Alahai.. kesian pulak tengok budak2 ni bila dengar diorang mengeluh.. Ntah naper tetiba plak pitam tuh nak datang haritu setelah 4 tahun tak kene pitam.. Itu pun nak balik ke parking.. 3-4 kali jugak berhenti..
Sebagai ganti papa bawa cha & jabil p makan kat Taman Gelora & Bawa p jejalan kat Taman Teruntum..
 Sementara tunggu Papa & Mama abis makan Cha nak posing dulu dengan adik..
 Peace.. (^_^)
Posing maut.. macam model tak? hahaha


 Pas makan p main buai n gelongsor...




 Sihat jek mama? Siap berposing g tuh? Pasnih bleh la p jom heboh semula.. hahaha.. Papa cakap malas lah p jom heboh.. kang kene panas lagi mama pitam lagi... huhu..


2 comments:

.m y z. said...

wah comelnya anak2 :D

Puteri Salju said...

TQ myz...