Partime Job

There was an error in this gadget

Monday, 18 April 2011

Kasut Baru...

Pusing 1 Bandar Temerloh.. tak jumpa kasut sukan untuk budak perempuan..
Macam mana ni? tak bersukan la Raisha.. huhu

Papa dia kata cuba p tengok kat bandar lama.. Nasib baik ada 1 kedai buka lagi.. Masa tu dah kul 9 lebih malam..

Cari punya cari xda juga kasut untuk budak perempuan.. Terpaksa beli jugak lah pattern lelaki pun xper lah.. tahun depan adik dia pulak boleh pakai.. huhu

Tadaa.. ini lah kasut kakak.. ada lampu g tuh...

Balik rumah terus posing dengan kasut..
Adik pun nak posing skali lah.. huhu

2 comments:

asiah_najihah said...

hai sis..
penat pusing temerloh ke..
kecik je la temerloh tu..hehe
cantik jugak kasut sport camtu.

Puteri Salju said...

hehhe.. mmg bando temerloh tu kecik jerk.. tp nak berjalan tuh.. nak2 pulak bawa budak2 nie.. buas sgt.. berlari kesana kemari... letih kejo diorg jerk.. huhu

(^_^)