Partime Job

There was an error in this gadget

Thursday, 5 April 2012

Bila anak mula bertanya...

Semalam nampak Raisha duk belek frame gambo kat atas almari.. Lepas tu terkeluar la 1 soalan...

Raisha : Mama, gambar mama tu amik kat mana?
Mama : Amik kat kedai la..
Raisha : Mcm pengantin jerk?
Mama : mmg la gambo pengantin.. tu gambo masa mama kawin ler..
Raisha : Kenapa kita tak tgk pun masa tu?
Mama : (Dlm hati : alamak.. apa aku nak jwb ni? kalo jwb dia paham ker?) lepas mama kawin baru la kakak ada..
Raisha : OooooOooo... (sambil tersenyum n sambung melukis)

Pagi tadi masa tgh drive nak antar Raisha + Jabil ke sekolah.. (Perasan dah mata dia pandang ke bawah kaki)..

Raisha : Kenapa mama bawa kete x pakai kasut?
Mama : Sbb nanti kasut mama rosak (itu jerk la yg mampu di jawab.. huhu)
Raisha : OOooOOoo (itu jer la bunyi nyer bila soalan yg ditanya terjawab)

No comments: