Partime Job

There was an error in this gadget

Wednesday, 4 April 2012

Siti Nurhaliza setia di sisi suami


SIAPA sangka, gadis kampung yang dahulunya hanya membantu ibu menjual kuih kini sudah bergelar penyanyi tersohor tanah air.

Pejam celik, usia pembabitan Datuk Siti Nurhaliza Tarudin atau mesra disapa Siti dalam industri hiburan negara sudah pun mencecah angka 17 tahun.

Sama seperti usianya ketika mula bertapak dalam industri, anjakan paradigma yang dilalui artis kesayangan negara ini masih kekal di ingatan peminat-peminatnya.

Bermula dari usia remaja sehinggalah kini bergelar isteri orang, kehidupan peribadi Siti masih lagi diintai dan menjadi perhatian umum.

Sepanjang tempoh tersebut juga, pelbagai peristiwa pahit manis telah dilalui oleh isteri kepada ahli perniagaan, Datuk Seri Khalid Muhammad Jiwa atau Datuk K ini.

Mengakui hakikat hidup sebagai selebriti, Siti tidak pernah menyesal kerana terlibat dalam industri ini biarpun ada ketikanya diri sedikit goyah dengan kontroversi-kontroversi yang sering menghimpit jiwa.

Mengakui sudah lali dengan kontroversi yang melanda, Siti bagaimanapun terkilan apabila suami tersayangnya turut terjerumus dengan gosip yang sengaja dicipta.

Ketika awal usia perkahwinannya, Datuk K pernah digosipkan dengan seorang selebriti popular. Pun begitu, Siti masih teguh berdiri di sisi suaminya malah kepercayaannya pada sang suami tidak sedikit pun goyah.

Benarlah kata orang, usia perkahwinan yang masih muda ini memang begitu banyak dugaannya. Sedang enak menyulam cinta bersama suami, Siti sekali lagi dikejutkan dengan gosip terbaru yang melibatkan suaminya.

sumber : sinarharian

No comments: