Partime Job

Wednesday 4 April 2012

Nor Azli diburu bantu kes remaja dakwa diperkosa

SEREMBAN: Seorang lelaki dikehendaki polis bagi membantu siasatan berhubung kes remaja perempuan berusia 13 tahun mendakwa dirogol di sebuah hotel di Senawang di sini, empat tahun lalu.

Lelaki itu dikenali sebagai Nor Azli Zainal Abidin yang bernombor kad pengenalan 801027-05-5387 dan beralamat terakhir di Taman Guru, Sungai Landak, Ampangan, di sini.


Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Saiful Azly Kamaruddin berkata, berdasarkan laporan diperoleh, mangsa mendakwa baru mengenali lelaki itu selama lima hari sebelum dirogol di hotel berkenaan pada 21 Jun 2008.

“Dalam kejadian jam 9.30 pagi, remaja itu dipercayai berjumpa suspek (Nor Azli) di Sikamat sebelum mengikutnya menaiki motosikal untuk bersiar-siar.


“Sejurus tiba di hotel itu, suspek merogol mangsa. Bapa mangsa yang mengesyaki perkara buruk berlaku kepada anaknya membuat laporan polis,” katanya di sini, semalam.


Menurut beliau, sepasukan anggota polis memberkas lelaki berkenaan di sekitar daerah ini.

“Suspek dibebaskan dengan jaminan polis pada 2 Oktober 2008, gagal dikesan sehingga sekarang,” katanya.


Sehubungan itu, Saiful Azly meminta bantuan orang ramai mengesan suspek untuk didakwa di mahkamah.

“Mereka yang mempunyai maklumat boleh menghubungi Bilik Gerakan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Seremban di talian 06-6014999/ 06-6033222 atau balai polis berhampiran,” katanya.

sumber : mymetro

No comments: