Partime Job

Wednesday 28 March 2012

Ditemui selamat di Selangor


KUALA TERENGGANU - Misteri kehilangan warga emas, Wan Chik Abdullah, 78, dari rumahnya di Kampung Bonggol Belukar di sini 11 hari lalu terjawab apabila dia kini selamat di rumah anaknya di Taman Tenaga, Puchong, Selangor.

Perkara itu dimaklumkan oleh anak bongsunya Azman, 43, yang mendapat pengesahan mengenai perkara itu daripada abangnya, Mustapa, 48, yang tinggal di taman berkenaan.

Ketika dihubungi Kosmo! semalam, Azman berkata, selepas berita kehilangan ibunya pada 16 Mac lalu disiarkan oleh Kosmo! kelmarin, seorang wakil sebuah rumah kebajikan di Puchong telah menghubunginya pada pukul 8 pagi semalam.

Katanya, dalam perbualan menerusi telefon itu, pegawai tersebut memaklumkan bahawa ibunya telah ditemui oleh polis dalam keadaan keseorangan di Puchong Perdana dengan sekeping tiket di tangan.

"Pegawai itu memaklumkan, emak kemudian telah dihantar oleh polis ke rumah tersebut untuk dijaga buat sementara waktu selepas mereka gagal mengesan ahli keluarganya

"Saya ucapkan terima kasih kepada Kosmo! kerana dengan tersiar berita kehilangan ibu saya di akhbar ini, maka ibu saya berjaya ditemui semula," katanya ketika dihubungi semalam.

sumber : kosmo

No comments: