Partime Job

Wednesday 28 March 2012

Baling rim kereta

SEGAMAT: Rim kereta dijadikan senjata. Itulah terjadi kepada seorang penjenayah yang cedera teruk di muka akibat dilempar dengan rim kereta oleh pelanggan sebuah gudang di Pekan Labis.

Kejadian berlaku apabila beberapa pelanggan bergegas masuk ke gudang sebelum seorang daripada mereka membaling rim berkenaan ke arah penjenayah terbabit menyebabkan dia bersama dua rakan melarikan diri dengan memanjat dinding zink premis berkenaan.
Menceritakan kejadian terbabit, pengusaha gudang komponen kenderaan terpakai itu, Lau Sau Yung, 52, berkata, ketiga-tiga penjenayah bersenjatakan gergaji serta pisau itu bertempiaran lari apabila melihat seorang daripada mereka cedera teruk di muka akibat terkena rim itu.

“Ini kali ketiga gudang saya diceroboh sejak Februari lalu. Lemparan rim daripada pelanggan membantu menyelamatkan saya daripada kerugian,” katanya di sini, semalam.

Dia berkata, tiga penjenayah itu menceroboh gudangnya melalui pintu belakang pada jam 3 petang, Isnin lalu sebelum mengikat seorang saudaranya.

sumber : mymetro

No comments: