Partime Job

There was an error in this gadget

Sunday, 12 February 2012

Tepung tanpa benzoyl preoxide..

Mmm.. mcm2 dah dengar mengenai status tepung gandum yang dikeluarkan oleh syarikat FFM.. betul ker apa yg diorg war2 kan tu? Puteri tak puas hati.. Puteri cari maklumat terperinci.. So.. Puteri terjumpa jawapan2nya di blog2 ini.. --> hyzcreative dan blogkencang.. Lepas baca terpulang pada korang untuk meneruskan pakai produk tu atau sebaliknya..

Dari pengamatan Puteri sebenarnya yg dipertikaikan org tentang produk tersebut adalah sebab benzoyl peroxide tu kan? Untuk kesihatan jangka panjang.. Apapun.. kalo rasa tak berani nak guna tepung gandum dari produk keluaran FFM.. cubalah guna produk dari Bidara Flour Sdn Bhd sbb sykt ni keluarkan tepung gandum tanpa benzoyl preoxide.

No comments: