Partime Job

There was an error in this gadget

Friday, 20 May 2011

Serangan Kalkatu...

Wahai kalkatu... kenapa la kau ajak kawan2 kau lepak kat rumah aku.. abis satu rumah penuh ngan geng2 ko jerk.. Puas la nak bersihkan rumah dari luar smp ke dapur.. atas rak pun ada.. huhu
Jadi sarang semut lak dalam rumah..

4 comments:

Nini Hartini said...

eeee same. x suke betul binatang ni. pernah sekali buka pintu bilik pagi2 ms bangun tidur. tak perasan dia dah berterabut depan bilik. satu ruang makan tu mereka berteraburan dengan semut mmg beratu2 ribu. huhu..

jalan pijak semut sbb gelap. x nmpk. tetibe menjerit2 terlompat kena gigit semut. sadis~

Puteri Salju said...

betul2.. hehe

zuwaidah said...

kelkatu kalau gigit memang sakit jugak kan

Puteri Salju said...

mmg sakit... anak2 sampai fobia dah.. bila nmpk je kelkatu tu menangis trus..