Partime Job

There was an error in this gadget

Saturday, 14 May 2011

Kesian anak mama..

Semalam akibat blogspot error.. abis semua gadget bercelaru.. header plak ilang.. background bertukar.. huhu...Ada saper2 pun jadik camtu ker? huhu nampak gayanya kene amik masa sket la nak betulkan balik susunan gadget.. huhu

untuk entry arini Puteri nak cerita tentang apa yang berlaku pada anak Puteri... 
Kesian ada nak nangis tengok dia pun ada... Kul 8.30pg semlm teacher kol kata bibir Raisha bengkak tetiba n nak bawa p klinik.. Puteri pun p ke klinik untuk tengok apa yang berlaku..
Sampai jerk kat klinik.. tengok bibir dia dah besar.. Sementara menunggu doc panggil Puteri tengok muka pun start bengkak.. kenapa la.. mama pun tak tau..

Bila doc panggil n wat checkup.. Doc kata Alergic habuk.. Kenapa tetiba lak jadi cmtu? sebelum ni xda apapun.. huhu tapi sebelum ke sekolah dia ada makan apam.. Kalo alergic apam kenapa sebelum ni makan xda apapun.. huhu
Ni lah rupa Raisha.. sedih tengok.. Pagi nie still ada lagi bengkak walaupun dah surut..
Pagi tadi bila tanya pada Raisha ada jatuh ke? dia jawab takda.. Ulat gigit ke? Baru dia angguk.. masa Puteri tanya kat klinik aritu dia kata jatuh.. pelik gak.. x tau mana satu yang betul..
Bila dah sihat.. ngadap komputer jerk.. api muka still ada bengkak sket.. Bila bengkak surut.. tengok kat bibir mcm ada kesan sengatan... agaknya bukan alergic.. mesti kene gigit nih..

2 comments:

munna said...

alahai kesiannya..teruk juga bengkak tu...binatang apa yg gigit ni...

Puteri Salju said...

x tau ler betul ke tak kene gigit serangga.. masa p jumpa doc kata alahan habuk..