Partime Job

There was an error in this gadget

Saturday, 14 May 2011

Header berwajah baru...

Sebenarnya dah lama nak buat blog 3sisters ni.. 
Disebabkan oleh beberapa faktor yang tak dapat dielakkan.. rancangan tu tertangguh.. 
So, selepas tragedi 13 Mei blogger aritu Puteri pun tuko terus lah header n tajuk seperti yang dirancang.. 
dah alang2 kene susun atur semula blog yang bercelaru akibat tragedi blog tuh kan.. Tuko terus la setelah mendapat keputusan dari perbincangan bersama.. huhu

So.. ini lah header yang x seberapa..x pernah guna photoshop.. Main redah jerk buat header ni.. Xper.. len kali dah expert leh tuko yang cun sikit.. huhu

2 comments: