Partime Job

There was an error in this gadget

Wednesday, 2 January 2013

Hari pertama persekolahan..

Hari ini Raisha & Jabil bangun awal.. Seawal 6.30 pagi dah keluar dari rumah.. Disuruh tido dulu dalam kereta, raisha pun tido. Jabil je kata tak nak tido..
Macam2 soalan yang ditanya.. Kenapa mama tak beli baju sekolah adik lagi, berus gigi kenapa tinggal kat sekolah, balik sekolah pukul brapa, sekolah tu kejap ke lambat? Then minta main game kat tab. Sampai tertido main game..

Nasib baik sempat sampai di sekolah tepat pada waktunya.. Ingatkan tak sempat tadi sebab pagi ni lori banyak.. Terpaksa follow.. Nak memotong ujan pulak.. Sampai sekolah, macam2 ragam ada.. Ada juga la sorang dua yang menangis.. Harap2 anak mama berdua tu tak menangis & dapat bertahan sampai balik sekolah..

Balik sekolah nanti tunggu la.. Macam2 da tuntut..

No comments: