Partime Job

There was an error in this gadget

Monday, 14 May 2012

Pertandingan Mewarna & Gubahan Tuala kat Tunas Manja, Temerloh

Hari sabtu aritu terbaring seharian sbb badan sakit2.. x tau la naper.. letih bebenor rasanya.. Nak tak nak Ari Ahad walau x berapa nak sihat gak bangunkan la juga diri utk bawa Cha ke Tunas Manja sbb dah janji nak bawa dia masuk pertandingan mewarna.. Walau pun x menang tp dapat la juga pengalaman.. Mulanya merajuk gak sbb tak dapat hadiah.. Bila diterangkan baru la Cha paham.. Xper la.. 27hb nanti kita p lagi.. ada lagi pertandingan mewarna tu..

Oh Yer.. kepada sesiapa yang berminat nak memasukkan anak untuk menyertai pertandingan Fashion Show pada 20hb ni.. datang la ke Tunas Manja, Temerloh.. Pakaikan baju cantik2 kat anak tu.. mana tau ada rezeki boleh menang kan...
Bila la orang ni nak bagi kertas ni.. X sabar dah nak kaler...




Ada yang meniarap pun ada sambil mewarna..

Peserta pertandingan gubahan..











Cantik tak mama kakak kaler.. 




Tempat mengambil gambar free sempena Hari Ibu..

Gubahan-gubahan yang telah siap digubah & untuk dinilai..

No comments: