Partime Job

Wednesday 28 March 2012

Usah ganggu Nazatul

SHAH ALAM – “Saya tidak mahu komen apa-apa kerana yang penting anak saya selamat.”Demikian kata Norazura Roski, 37, ibu kepada remaja perempuan, Nazatul Fardiana Mohd. Farizwan, 14, yang mendakwa diculik dan dibawa ke Thailand bersama lima remaja warga Myanmar baru-baru ini.

Malah, Norazura yang dihubungi turut tidak membenarkan mana-mana wartawan untuk datang ke rumahnya yang terletak di Seksyen 8 di sini untuk ditemu bual selepas pihak polis mendedahkan kejadian culik itu sebenarnya adalah drama semata-mata.

“Saya tidak mahu apa-apa publisiti, asalkan anak saya selamat, jangan besar-besarkan cerita ini lagi.

“Anak saya tidak ada di rumah, dia sekarang selamat dan berada di tempat lain,” katanya yang terus mematikan telefon bimbitnya.

Sumber : kosmo

No comments: