Partime Job

Wednesday 28 March 2012

Mayat dalam longkang


BAGAN SERAI - Mayat seorang lelaki ditemui terapung dalam longkan di kawasan Batu 8 Jalan Parit Buntar-Bagan Serai, di sini, pada jam kira-kira 4.45 petang kelmarin.

Ketua Polis Daerah Kerian, Superintendan Mat Fauzi Nayan berkata, polis menerima panggilan daripada orang awam berkenaan penemuan mayat berkenaan.

Menurutnya, sepasukan anggota polis dari Balai Polis Bagan Serai, diketuai Inspektor Azaharul Khairi Abd Hamid telah dihantar dalam kadar segera ke lokasi kejadian sebaik sahaja maklumat berkenaan diterima.

“Hasil siasatan yang dijalankan, mangsa merupakan seorang tukang masak di sebuah syarikat katering di sini dan dikenali sebagai Siva yang berusia 35 tahun.

“Mayat mangsa telah dibawa dalam kadar segeran ke Unit Forensik Hospital Parit Buntar untuk dibedah siasat bagi mengetahui punca kematian,” katanya.

Mat Fauzi berkata, siasatan polis turut mendapati kejadian berkenaan tidak mempunyai sebarang unsur jenayah, namun orang awam yang mempunyai sebarang maklumat berkenaan kejadian ini diminta tampil memberi keterangan di balai polis berhampiran.

"Setakat ini, hasil daripada laporan bedah siasat yang telah dijalankan, kita mendapati mangsa mati akibat lemas," katanya.

sumber : sinarharian

No comments: