Partime Job

Tuesday 27 March 2012

Mati kena tetak, telinga hampir putus dihiris


KULIM - Seorang lelaki Myanmar menjadi mangsa pembunuhan kejam apabila dia bukan sahaja ditetak di tengkuk malah, telinganya hampir putus dihiris di sebuah rumah di Taman Kemuning di sini semalam.

Kejadian pukul 2.30 petang itu menyebabkan Teo Naing, 22, mati di dalam rumah sewa tersebut selepas dia dipercayai dibunuh oleh rakan serumahnya yang kini telah melarikan diri.

Difahamkan, Teo Naing yang bekerja sebagai buruh binaan tinggal di rumah tersebut bersama empat rakan senegaranya. Salah seorang merupakan abang mangsa.

Ketua Polis Daerah Kulim, Superintendan Ghuzlan Saleh berkata, mayat mangsa ditemui berlumuran darah oleh anggotanya sebaik bergegas ke tempat kejadian selepas menerima maklumat daripada penyelia Teo.

"Sebelum mayat Teo ditemui, jiran mangsa ada terdengar pertengkaran di dalam rumah tersebut. Dia kemudian memaklumkan kepada penyelia mangsa.

"Penyelianya yang datang kemudian terkejut apabila menemui mayat mangsa berlumuran darah di dalam rumah itu manakala rakan-rakannya telah melarikan diri," katanya ketika ditemui semalam

sumber : kosmo

No comments: