Partime Job

Friday 30 March 2012

Jadi papa langgar pantang

KLUANG: “Saya sentiasa berasa seram dan tidak tenteram akibat gangguan makhluk halus menyerupai perempuan hodoh yang setiap masa berdamping saya sejak lima tahun lalu.

“Ini berlaku selepas saya melanggar pantang pemakaian susuk emas di wajah dan badan.
“Saya memakai susuk pendinding dan pelaris perniagaan sejak 14 tahun lalu, dan pada masa sama, setiap harta yang dimiliki tidak kekal, malah kini saya papa kedana,” kata peniaga makanan, Azri Idris, 43, di sini, semalam.

Menurut Azri yang berasal dari Kluang, dia mula diganggu makhluk berkenaan selepas melanggar syarat pemakaian ditetapkan bomoh iaitu perlu membacakan ayat khas 100 kali dalam tempoh sehari bertujuan memuja susuk berkenaan.


Katanya, sebelum itu, dia memang mengamalkan pembacaan ayat khas seolah-olah zikir sebagai pelaris perniagaan.

sumber : mymetro

No comments: