Partime Job

Monday 27 February 2012

Trauma Terima Nota Cinta & Ayam


KUALA LUMPUR 26 Feb. - Nota tertulis ayat-ayat cinta yang ditujukan kepada artis Diana Danielle dan penyampai berita TV3, Pang Chinn Fei selain tiga ekor ayam hidup adalah antara kiriman yang diterima seorang wanita sejak dua minggu lalu sehingga hidupnya kini dalam keadaan trauma.

Mangsa yang bekerja sebagai setiausaha di sebuah syarikat swasta di sini, menerima kiriman tersebut yang dihantar ke rumahnya di Wangsa Maju.

Menurut mangsa berusia 20-an dan enggan dikenali, pada mulanya dia menerima sampul surat yang mengandungi nota berbentuk hati tertulis nama 'Diana Danielle', dua minggu lalu.

Katanya, disebabkan bimbang keselamatannya, dia membuat laporan di Balai Polis Wangsa Maju.

"Namun Rabu lalu, saya menerima satu lagi sampul surat berisi sehelai seluar dalam lelaki dan sekeping nota tertulis Kepada Diana Danielle daripada peminat setia," katanya ketika ditemui pemberita di Balai Polis Wangsa Maju di sini.

Mangsa berkata, semasa memeriksa peti surat rumahnya semalam, dia dikejutkan lagi apabila menerima satu sampul surat mengandungi bekas cermin mata, gelang dan dua keping gambar lelaki Melayu, selain nota tertulis Kepada Pang Chinn Fei, I Love You, pukul 11.30 pagi.

"Pada pukul 6.30 petang pula, saya terkejut menerima sebuah beg yang digantung di pagar rumah mengandungi tiga ekor ayam hidup," katanya.

Dia yang baru berpindah ke rumah itu sejak lima bulan lalu bersama keluarganya, kini trauma selepas empat kali menerima kiriman misteri itu.

Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan itu dan memberitahu, belum dapat mengaitkan kejadian tersebut dengan ugutan jenayah.

Sumber : Utusan

No comments: