Partime Job

There was an error in this gadget

Monday, 6 June 2011

Aku dah buang anak....

Dari malam tadi asyik bising jek... penin.. penin tau.. sampai ke pagi... abis kami punya bunga.. panjat sana..
panjat sini... Tidur pun tidur2 ayam jerk.. kejap2 terjaga sebab kebisingan yang
dia buat.. huhu

Pagi tadi nak p keje kami bawa.. Sampai kat tengah jalan yang agak sunyi kami letak dia kat atas para yang ada kat tepi jalan.. Apa lagi aku suruh suami aku cepat2 drive kereta sebelum dia kejar kami nak ikut.. huhu

Bila tengok muka dia.. sedih pun ada.. Dah la cute muka dia.. huhu.. tapi kami terpaksa.. Sob.. sob.. sedih2..
Sampai sekarang still terbayang wajah dia... huhu

Ha.. nak tau apa yang Puteri buang.. hehe.. tengok kat bawah ni..
|
|
|
V
|
|
V
|
 |
 |
 |
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
huhu.. ni lah yang kami buang tadi.. cute x? dah ler cute.. gemuk lak tu.. ekor dia pendek tapi bulu kembang.. bulu dia lembut sangat...
Kami terpaksa buang sbb abis bunga2 kat luor dikeje kannya.. abis tingkap2 dipanjat nya sbb nak masuk rumah.. Nak bawa masuk rumah tdo takut dia berak plak.. Elok2 xda keje.. jadi ada keje lak pagi2 nak bersihkan dia nanti... Kucing ni ntah macam mana boleh ada kat rumah kami.. Balik rumah mlm tadi tgk2 dia ada kat depan pintu.. bagi minum susu... bagi mkn telur sbb telur jek yg ada kat rumah kami.. hehe..

So.. pagi tadi.. bila tengok bersepah kat luor rumah... kami ambil keputusan untuk buang.. Kami kata.. kalo kami buang kucing ni jauh2.. kalo dia balik semula ke rumah.. maknanya kene bela la jugak... So.. tunggu dan lihat je la.. Sama ada dia akan kembali atau tak.. Kalo rezeki kami datang dari dia.. kami akan bela.. Insyallah..

3 comments:

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

alaa..ciannyer nyau kena buang~ :(

soulfly_melancholy said...

huhu...comelnye....

Puteri Salju said...

cik duyung : tu ler.. nakal ngat.. dah kene buang.. huhu