Partime Job

There was an error in this gadget

Saturday, 26 March 2011

Sampai hati abang... huhu..



Tepat jam 12.00am..
"papa telefon..papa la.. telefon yang papa tau. papa telefon..phone call.!"
Mmm.. rasa mcm bunyi sms.. biar la.. esok jek la tgk.. mata pun x larat nak buka.. huhu (^_^)
Kul 9.00pg.. Eh.. rasanya semlm ada bunyik sms, tengok la kejap..
"Hepi Besday".. wink.. wink.. 1 sms dari adik kesayangku... "TQ.. Sori semlm x dengar bunyi hp".. ringkas jek aku membalas.. padahal aku dengar bunyi sms.. tp disebabkan terlampau ngantuk aku biarkan jek... kalo Azi terbaca entry nie.. jgn mare ye.. hehe...
"papa telefon..papa la.. telefon yang papa tau. papa telefon..phone call.!"
"Hepi besday kak ju.. semoga sihat n ceria selalu.. N diberkati ALLAH dunia akhirat.."
Sape pulak yang sms nie? Aku x set kan pun nombor nie..Tgk jam kat handphone pukul 2.44pm..
aku pun reply.. 
saper nie ek.. sbb x set nombor ni dalam hp..terima kasih sbb ingat besday kak ju..
umi : umi la.. ada jugak sms guna nombor ni sebelum nie.. maybe kak ju x perasan..
7.48pm... 
"papa telefon..papa la.. telefon yang papa tau. papa telefon..phone call.!"
Oh.. Su pulak sms.. ngat saja nak buat2 lupa mcm dia buat pada Kak Eja haritu.. hehe
"Selamat ari lahir.. moga panjang umur murah rezeki & tabah serta sabar menghadapi dugaan hidup yang mencabar ni.. huhu dah tua dah kOr.. "
Punya la panjang lebar wish dia.. hehe..
Apapun.. terima kasih su.. ko la sahabat aku.. Sama2 la kita berdoa agar persahabatan kita berkekalan & dapat mengharungi cabaran yg bakal dilalui..
10.26pm..
Awak.. sakitnye hati.. sampai hati tul my hubby x ingat besday saya arini.. huk..huk..  sedih tau..
sms di reply : Aloo.. nak wat surprise kot.. anyway .. HAPPY BIRTHDAY MY BEST FRIEND EVER" Semoga panjang umur n dimurahlan rezeki serta bahagia disamping keluarga.. walau pun x pernah bersua tp saya taw awk kawan terbaik yang saya ada... huhu..
itulah kata2 dari seorang sahabat yang x pernah bersua..
  kekal sampai bila2...

Mm... itu ler wish terakhir yang diterima pada 26.03.2011..

Suamiku.. still macam biasa.. Tak wish apapun.. Aku still menunggu...
Sampai hati abang lupa besday isteri sendiri..

No comments: