Partime Job

There was an error in this gadget

Monday, 28 March 2011

Air Oh Air..


Semalam... balik dari Kuantan.. Sampai simpang Setia Jasa penuh dengan kain rentang..
Diorg ni protes apa? Macam2 ayat tertulis kat kain tuh.. Bila Tengok pada ayat2 yang tertera pada kain rentang rupanya protes pasal air...
Mmm.. rasanya memang dari dulu air selalu tak ada kat area seberang temerloh ni..
Tapi dah beli rumah kat area situ.. nak buat macam mana kan.. terima jerk la bila ketiadaan air berlaku..
Tapi pelikkan.. kenapa selalu tak ada air yerk kat area seberang temerloh nie?

Betul jugak kata2 yang tertera pada kain rentang tuh...
Mana air? Bil Air bayar juga.. tapi air selalu tak ada.. Yang kesiannya.. macam mana la pengurusan di hospital temerloh tu yerk bila air tak ada?

No comments: