Partime Job

There was an error in this gadget

Tuesday, 22 February 2011

Apa la Anak mama ni....


Apa la anak mama ni...
Balik sekolah semalam cha menyanyi lagu2 yang diajar di sekolah.. sampai adik pun ikut menyanyi.... sampai rumah terus p main.. bila ajak masuk rumah punya la susah... lepas mandi ikut opahnya p masjid.. 
Opahnya kata kat masjid pas sembahyang.. menyanyi lagik.. adusss...


Apa la anak mama nie...
kat masjid pun nak nyanyi.. dah puas mama pesan jangan nyanyi.. kat masjid duduk diam2...

Balik dari masjid kat rumah sambung main abc & belajar mengaji pulak kat internet... adik pun duk tumpang main sambil menari-nari...  lama pulak tu.. selagi x rasa mengantuk & jemu.. ngadap la pc tuh.. bila suruh off punya la susah.. mama tak larat dah nak jerit2 suruh off pc tuh.. 

Jam menunjukkan pukul 10 malam.. suruh tido esok nak sekolah tak tido jugak lagi.. still lagi menyanyi sampai la tertido... Dalam area pukul 2.00 pagi cha dah start merengek... sekali skala tangan bergoyang2 sambil menyanyi lagu sekolah dia... adusss..


Apa la anak mama ni..
sampai mengigau pulak... Nak tergelak pun ada bila tengok gelagat cha mengigau.. nasib baik memori kad hp mama dah penuh.. kalo tak mama dah rakam gelagat cha & bila cha bangun mama nak tunjukkan pada cha gelagat cha tu.. hehe 


4 comments:

Anonymous said...

hahaha....2 la terlampau sgt ngan nyanyi smpai ngigau..huhu

Puteri Salju said...

hehe.. tau xper... berhenti nyanyi.. tdo kejap.. pastuh kang nyanyi lik.. tu yang buat nak tergelak tu... huhu

kecik said...

rakam la guna psp ayah 2..hehe

Puteri Salju said...

hehe.. nanti la kalo cha wat lagi leh rakam.. huhu