Partime Job

Wednesday 21 March 2012

Koma rebut staf wanita

ALOR SETAR: Seorang kakitangan sebuah bank di Jalan Pegawai, di sini, tergamak memukul rakan baik sendiri menyebabkan mangsa koma hanya kerana cemburu dan tidak puas hati melihat hubungan baik mangsa dengan seorang kakitangan wanita yang bekerja di bank sama.

Dalam kejadian jam 3 petang kelmarin, mangsa, Mohd Khairul Faiz Mohd Sobri, 22, terpaksa menerima rawatan di Unit Rawatan Rapi (ICU), Hospital Sultanah Bahiyah (HSB), selepas mengalami kecederaan serius di kepala akibat dipukul dengan objek tumpul.

Kejadian berlaku di kawasan parkir motosikal di bangunan bank berkenaan ketika mangsa baru tiba dari Pulau Pinang selepas menghadiri mesyuarat dengan beberapa rakan sekerja sebelum mangsa bertemu dengan suspek berusia 20-an berhampiran sebuah premis di bangunan bank berkenaan.

Difahamkan, mangsa dan suspek dipercayai rakan baik dan sering bersama sebelum ini, namun disebabkan mangsa rapat dengan seorang kakitangan wanita di bank berkenaan menyebabkan suspek cemburu hingga berlaku perselisihan faham.

Bagaimanapun, suspek bertindak di luar jangkaan apabila memukul kepala mangsa dengan objek tumpul hingga rebah ke lantai dalam keadaan berlumuran darah di kepala.

sumber : hmetro

No comments: